Hejdå 08:a

Idag vaknade jag och blev direkt glad. Vad annars kan man bli när ett sms på mobilen väntar, solen skiner, himlen är blå och man känner sig utvilad? Jag har i varje fall fått sova ut och tagit igen mina missade sömntimmar från gårdagen. Super skönt, älskar att sova även om jag brukar tycka att det är överskattat. Men jag menar iofs att det mest e överskattat när man går i skolan, för oavsett hur mkt man sover så är man trött i skolan och trött på allt som har med skolan att göra. På sommaren sover man när man har tid, det är min åsikt haha.

Nej, nu är det så att jag måste packa ner datorn och laddaren i väskan snart och bege mig ut mot bussen. Mitt tåg går ju 13.44 och det vill jag inte missa för då blir allt för krångligt. Ser verkligen inte fram emot tågresan. Hatar att åka det där tåget upp till Säter. Så obekväma säten och hemska tåg, nejtack. Nästa gång blir det att jag åker 1: klass tror jag faktiskt.

Ha nu en supervecka. Ni som bor i Stockholm, passa på att njuuut, för jag kommer att sakna 08 så sjukt mycket!
Hör av er så mycket ni kan :). Jag skulle uppskatta det, haha.

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0