hungrig

Herregud vad jag behöver mat känner jag. Fattar inte hur jag kan vara så här hungrig alltså. Åt en omelett vid 14 typ, iofs va det när jag precis hade tränat. Men men, snart kommer Monica hem och då blir det mat. Måste hinna äta bara innan Johan kommer. Ska ju nämligen klippa honom ikväll. Hoppas att det går fortare än förra gången, för jag är så trött och orkar inte stå hur länge som helst. Men det blir nog bra. Bara att bita ihop och klistra fast ett leende.



Jag har hunnit med ett par saker idag faktiskt i varje fall. Gymmade vid halv ett, sedan åkte jag hem och åt lite innan jag åkte iväg igen. Behövde nämligen besöka ungdomsmottagningen igen och få ett nytt recept eftersom att p-pillerna snart tar slut. Det gick ganska snabbt så det var skönt. Skönt att ha det gjort så att jag inte behöver tänka på det. Skulle ju bli en aning panik om man kom på att alla piller va slut en dag liksom. Nu har jag för ett helt år, så nu behöver jag inte besöka stället på ett tag. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0