inget gymmande

Blir nog inget gym. Jag vill ju gå på pass, men känner inte att jag vill gå själv på något jag inte gått på innan. Både Sofia och min moster bangade, så jag bestämde mig för att jag ska träna lite här hemma. Min mage är rätt så död efter gårdagskvällens pilatespass så vi får se hur det går att göra övningar för den. Ska nog köra igenom det där pilatespasset nu ikväll också faktiskt. Effektivt sätt att trimma magen snabbt, så får köra varje eller varannan kväll. Måste bara köpa det där rose setet också så att jag har en matta att ligga på :).

Min morbror ringde mig idag också och frågade om jag kunde klippa honom idag. Jag trodde ju att jag skulle träna så jag sa att jag inte kunde idag, men han kommer imorgon kväll. Blir bra, lite extra cash är inte fel. Ska ju klippa min bror någon dag nu i veckan också innan jag åker upp till Säter och jobbar på söndag. Det blir nog bra :). Super bra att jag kan tjäna lite extra klirr klirr av att klippa. Super!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå jag bangade inte? :O jag kunde inte pga födelsedag....

2009-06-15 @ 09:09:15
Postat av: Anonym

Hallå jag bangade inte? :O jag kunde inte pga födelsedag....

2009-06-15 @ 09:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0