jag ger aldrig upp, mitt liv har jag fått för att leva!

Åh vad härligt det har varit att ligga och sola idag. Har fått en ganska skarp bikini-linje faktiskt. Bränt mig har jag faktiskt också gjort om jag ska vara helt ärlig. På samma ställe som jag alltid bränner mig, mellan brösten. Men det lägger sig snart och blir "brunt" (mindre vitt ialf).

Ikea har jag även varit på ikväll. Köpte en till "byrågrej" till min garderob eftersom att mina kläder inte fick plats. Galgar behövdes också så det fick åka med. Skönt att ha lite mer space nu. Tänkte kanske till och med rensa i min "väskgarderob" imorgon om d e dåligt väder o ja inte hittar någe bättre att göra. Vi får se hur det blir. Springa måste jag i varje fall göra imorgon.

 

om nån vän ser detta och vill ses imorgon så är jag öppen på förslag. måste försöka umgås så mycket som möjligt nu innan jag åker upp och jobbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0