Ledig och hemma i Stockholm igen

Nu är jag äntligen ledig igen, vilket jag iofs blev igår vid 16 tiden ungefär. Jag åkte ju dock till Linda direkt från Säter igår, så nu är jag äntligen hemma i min älskade säng också efter 8dagar utan den! Riktigt skönt att få vara i Sthlm igen, verkligen skit skönt att få andas ut och vila benen. Har ju blivit typ 74hs jobb veckan där uppe. Jag kan säga att jag e lite små trött alltså.
Nu när jag är ledig ska jag passa på att få lite färg, ska steka varje dag och verkligen njuta av min ledighet faktiskt!  Ska även gå på stan och leta upp jobbbyxor/shorts/kjol, hoppas att jag hittar något jag trivs i.

Ska sova nu tror jag, är helt slut. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0