Mardröm

Jag vaknade ganska precis för andra gången. Har super svårt att sova nu och jag vaknade nu sista gången av att jag drömde värsta mardrömmen. Jag blev kidnappad och hade sån panik. Det går inte att förklara känslan, men jag e fan rädd just nu. Jag blev i varje fall nyfiken på att kolla vad denna drömmen betyder så det gjorde jag. Jag är ju en sån som verkligen tror att allt betyder något, att allt har en mening här i livet och jag tror på att drömmar betyder saker också med tanke på att vi ändå inte kan styra dom. Hittade detta på Internet i varje fall, om kidnappning.
 
Kidnappad:
Dina rädslor och negativa känslor i vakna livet utspelar sig i drömmen som en kidnappning där du är offret.
Hur ser du på livet och hur känner du dig? En dröm om att bli kidnappad kan säga att du själv inte känner att du har kontroll över ditt eget liv. Dina känslor "kidnappar" dig i vaket tillstånd.


Det här stämde ju läskigt bra faktiskt. Skönt att det inte var någon annan dålig betydelse, vilket det nästan aldrig är. När du t.ex drömmer att du tappar alla tänderna så betyder det att du håller på att gå in i en ny fas i livet eller att du är gravid. Det drömde jag förut när massa hände i livet och då stämde det, jag var ju så klart inte gravid utan det andra hehe.



Nu ska jag snart ut och springa. Klockan nio ska jag nämligen stå utanför och vänta på min moster så ska vi ta en tur, blir säkert att vi springer längs Årstaviken :).

Tudiloo så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0