Midsommar 2009

Igår åkte jag ju som sagt upp till Alexandra i Hallstavik så jag kom till henne vid ett. Väl där uppe så gjorde vi oss varsinna blomkransar som vi hade i håret. Dom blev verkligen super fina och vi var stolta över vad vi åstakommit. Vid 14 kanske så tog vi cyklarna och begav oss till Alexandras pojkvän där vi tidigt började dricka. Första drinken drog vi när vi kom dit och sista drickan dracks väl kanske mellan 2 och 4 imorse. Det var lite chillkrök, grillning och ölspel och sådär. Super roligt verkligen.

 
 
visas inga bilder från senare på natten då dom inte var så hiimla bra helt enkelt haha


Jag har haft världens bästa midsommar kan jag tala om för er. Så här roligt har jag inte haft på länge. Shit vad jag älskar dig Alexandra, du är så skön och sån underbar kompis.

Kommentarer
Postat av: alexandra ;)

åh, lilla hjärtat! du är så gooo :) det var super bra , kunde inte tänka mig något annat sätt att fira denna dag på, den blev helt super! tack min väldigt fina vän!! :):) love you darling!<3

2009-06-20 @ 17:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0