MVG

Hej kära läsare:). Idag har jag haft en riktigt slapp dag. Vi kom till skolan lite före halv nio då vi skulle börja, då blir vi utskällda av bibliotikarien för att inga 1:or och 2:or fick vara i skolan. Vad kan vi rå för, vi får IG om vi inte går dit o gör provet liksom? Vi gick sedan upp till vår mentors klassrum där vi hade vårat sista prov i ASH, Service&Försäljning. Gick bra, trots att jag inte riktigt pluggat. Efter lektionen så fick vi reda på betygen om vi stannade kvar. Jag hade MVG i allt och enligt henne så kan jag allt man behöver kunna för att vara frisör på salong.  Lämnade även in mina svar på frågorna till idrotten också, så nu är ALLT klart! Åh vad jag är stolt.




Arbetsmiljö MVG
Hantverksorientering MVG
Service MVG

Matte VG
Idrott G
Hantverkteknik A
VG (höstbetyg)
Datorkunskap MVG (höstbetyg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0