Stan imorgon

Imorgon ska jag träffa älsklingen Emelie och goa Rebecca. Dom kommer in till stan runt 11, så då ska jag möta dom på stationen. Vi tänkte dra en runda på stan, bara ha det trevligt liksom. Ser verkligen fram emot det. Med dessa tjejer så kan man inte ha en tråkig eller lugn stund. Så jävla sköna tjejer. Det kommer verkligen att bli super roligt!



Emelie Sara Mattsson har jag känt sedan förskolan, alltså ca.11-12 år. Verkligen sjukt vad mycket denna blondinen betyder för mig. Visst, vi har haft tider när vi inte riktigt pratat och inte varit som vi brukar. Men helt ärligt så har jag alltid älskat dig lika mycket och du ligger verkligen varmt om mitt hjärta. För dig gör jag allt Emelie, allt!
Älskar dig bruden, du är familj för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0