sommarlov!

Nu har jag äntligen fått mitt efterlängtade sommarlov. Det känns dock inte som att sommarlovet började idag efter avslutningen igår. Allt blir så himla mkt "sämre" när man blir äldre. Man får aldrig julkänsla, aldrig så riktigt känner man att man fyller år och skolavslutningen är inte samma grej längre, så då fattar man inte riktigt att det är just sommarlov.



Gårdagen var i varje fall super mysig. Efter avslutningen så tog vi en taxi hem till mig där jag, Sofia och Alexandra firade att vi klarat av ettan med massa onyttigheter, småkrök och mycket dans. På eftermiddagen åkte vi in mot stan där vi gick i affärer, banken(efter att ja fått åka tillbaka hem eftersom att jag glömt plånboken) och sedan en fika innan vi mötte upp Catrin och Vanessa. Vi begav oss till Jensen där vi åt en middag tillsammans. Verkligen super mysigt och vi hade så kul!

  
 


Idag har jag inte gjort så himla mycket. Jag vaknade vid 10.15 då jag direkt slängde på mig löparkläder och drog ut på en runda. Väl hemma så messade jag Sofia och hon kom en stund senare. Vi la över dom mesta av bilderna från igår på ett par USB-minnen till henne innan vi drog till gymmet. På gymmet så körde vi styrketräning och därefter powewalk. Känner att jag verkligen varit super duktig idag. Måste komma igång med träningen igen, varje dag ska jag köra. Jag mår så mycket bättre av att träna regelbundet så jag måste se till att göra det. Jag ska ju även springa en mil i augusti så det är bara att satsa nu. Men jag klarar det, det vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0