:)

Idag är ingen vanlig dag, för idag är det faktiskt våffeldan'. HURRA HURRA HURRA :)!!

Ja, som ni kanske märker så är jag helt galen i våfflor och verkligen älskar det. Tänk er liksom, en våffla med grädde och drottningsylt, så sjukt gott!! Om 2h får jag äta det :)

Men först ska jag ut och springa. Så fort pappa kommer hem så drar vi ut. Blir väl 3 eller 5km. Klarar nog bara 3kr tror jag (a)

 


Dagen har för övrigt varit väldigt slapp och skön. Bara 3h ASH först och sedan lunch och svenska.
På ash:en så fick vi först schamponera varandra och prova lite Davines produkter, och sedan planera och börja arbeta med våran handbok. Kommer att bli grymt alltså.
Till lunch var det raggmunkar, vilket är helt okej faktiskt. Vi mumsade på och blev för en gång skull faktiskt mätta.
Svenskan var även den väldigt slapp. Vi skulle typ bara läsa en text och svara på 15 frågor om den. Sen slutade vi, super skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0