:'(

Som nog ni flesta vet, som står mig nära, så är ju min dator HELT sajko. Batteriet är helt slut, laddaren är typ sönder och fungerar bara i en liten position och om den inte är i den så stängs datorn av på 2-3min.
Det jag vill komma fram till, är att jag under ett tag idag gått runt och letat efter batteri till min dator. Efterson att min dator är ca. 1,5år gammal så är det tydligen riktigt svårt att få tag på batteri till min modell. Hittade det ingenstans, och det kostar 500kr extra att beställa på internet. Om jag nu skulle beställa både laddare+batteri så skulle det kosta mig typ 2400kr kanske, plus frakt. Så jag och pappa har bestämt att det lönar sig att köpa en ny dator, typ en billig så kan jag byta oftare ist för att ha nån värsting.

Väldigt sorgligt faktiskt, att detta är slutet för min älskade prinsessa. Älskar ju faktiskt min dator, så sjukt mkt!! Kommer sakna henne riktigt mkt, även fast det bara är en dator.


rip älskade sessan<3


Imorgon blir det nog i varje fall att köpa en ny liten sessa. Helst en rosa, men det får jag se (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0