jag vill inte, vill inte, vill inte!!! men måste

Usch usch. Måste ju som sagt till läkaren för att kolla alla mina värden och sånt där, typ kolla om jag har brist på något. Har ju nämligen kanske järnbrist. Tror även att något mer måste vara fel på mig, med tanke på att jag är så otroligt trött konstant. Jag kan lägga mig 22.30 och gå upp typ 8.00 men ändå vara hur trött som helst. Verkligen superjobbigt, eftersom att jag blir småtjurig mot en del ibland i och med detta.
Det som jag är mest livrädd för, det är att behöva ta blodprov. Har bara gjort det en gång i mitt liv, då var jag kanske 10-12år och började tokböla för att det gjorde så ont. Nu på senare år har jag även blivit ännu känsligare, och jag tål heller inte att se mitt egna blod. Jag kommer ju att svimma, helt seriöst "/.

Är ju rädd bara jag tänker på det!! "/


började typ skaka och nästan gråta bara jag såg denna bilden nu, helt seriöst! "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0