Skrämmande

Sitter just nu och tittar på "The Tyra Banks show" där det handlar om prostition och sexindustrin.
En pappa har tvingat sin dotter, att prostituera sig och tjäna pengar på detta. Han tvingade henne till detta, han vaxade hennes underliv och valde underkläder och ALLT till sin dotter.
Hallå !? Du är hennes pappa ditt jävla äckel. Vad fan tänker du med? Vilket jävla äckel, en riktig psykiskt störd man som kan utsätta sin alldeles egna dotter för detta. Jag förstår inte detta, jag blir verkligen galet arg på detta.
 
Dottern drog sig ur, har gift sig med en man som hon älskar.
Hon har kommit upp på fötter och verkligen dragit sig ur detta. Hon är ju så klart helt förstörd och psykiskt förstörd innombords pga allt hon utsätts för. 
Jag är så otroligt glad att hon tog sig ur detta. För vi kvinnor är värda respekt, de är verkligen värda ett riktigt liv.

jag ber till att allt sånt här ska sluta, och jag är inte ens kristen.


Kommentarer
Postat av: Jess

Jag såg också på det där, fyfan säger jag bara! Att man ens kan göra så, det är helt sjukt :S

2009-03-09 @ 18:03:21
URL: http://xjess.blogg.se/
Postat av: ulrika

uppdatera linda!

2009-03-12 @ 22:27:44
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0