solarium är bra

Åh vad jag älskar att sola. Så otroligt skönt att stå (jag kör ståsolarium) i värmen och veta att man får lite mer färg för varje gång man ställer sig där, underbart!
Jag och Sofia solade nämligen idag efter att vi varit på stan en stund efter skolan. Jag ville kolla på lite klänningar som min handledare tipsat mig om, så det gjorde jag innan jag bjöd Sofia på mat. Ingen klänning blev det, även om jag är riktigt sugen på en, som jag antagligen kankse köper. Sedan blev det som sagt mat i Kungshallen, mumsmums.

Skönt att fått lite färg nu på kroppen. Ska nämligen nog på fest imorgon med min kompis, även om jag dock just nu är lite smådepp och opepp på allt. Jag vet dock att det blir roligt med Emelie, jag behöver nog det. Att bara få tänka på annat, släppa vissa grejer och sådär kommer att bara göra gott för mig. Kan dock inte släppa en del saker, eller en sak. Det förföljer mig, men det löser sig nog. Kan bara hoppas och finnas, kan inte göra mer. Löser väl sig.

Neej. Nu ska jag strax duscha och småpacka lite inför morgondagen då. Emelie, få mig att glömma bort mitt liv lite smått imorgon hun'!


Kommentarer
Postat av: malin

aa så kanske det är. vem vet? jag får göra så nästa gång då =)

2009-03-28 @ 11:41:44
URL: http://mmlars.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle banga det tjejen på en sekund!

2009-03-29 @ 01:39:48
Postat av: ulrika

blir det inte jobbigt att stå upp haha? :D

2009-03-29 @ 20:16:57
URL: http://usomiulrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0