Studiebesök

Hej kära läsare :).
Idag har jag haft en riktigt, då menar jag verkligen riktigt, skön dag. Började kl.8.30 då vi skulle på studiebesök på Davines på Östermalm. Där var vi till kl.11 och fick en föreläsning om Daviness historia, deras koncept, produktserier osv. Visste iofs nästan allt redan, eftersom att Emma från Davines föreläste på skolan i höstas. Men, det är alltid bra med repetitioner, speciellt nu när vi ska göra en handbok om just Davines. Kommer att bli jätte roligt, jag, Alexandra och Sofia är superpeppade och planerar att vinna faktiskt.
Efter studiebesöket så var vi ju som sagt lediga, inga mer lektioner för dagen vilket verkligen kändes toppen. Jag och Sofia drog till stan där vi lunchade och shoppade det jag behövde :).

Älskar sådana här dagar. Även om man går upp tidigt, så känner man ju sig ändå pigg och glad, och bäst av allt är att man inte känner nån stress när man har hela dagen att ta det lugnt på och göra vad man vill under. Toppen!!



Köpte dessa svarta tygskor på dinsko. Måste ha till helgen, som jag kan servera i :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0