nu är det mars

Nu är jag hemma i lilla, kalla Sverige igen. Landade imorse (eller igår blir det ju nu) kl.7.20 svensk tid. Var hemma vid halv nio eller nio, någonting sådant.
Känns helt underbart att vara hemma igen, hade dock gärna velat tagit med mig Californinens värme hem. Man gick nämligen i kofta eller bara linne på dagen i solen. Helt underbart väder. Solen värmde som typ en svensk sommar. Mmmmhhmm, underbart I know.

Jag har haft det helt sjukt bra i varje fall. Det var lite synd att det var sånt tråkigt väder i  New York bara, men men, sånt är livet ju. Helt sjukt häftig stad i varje fall. NY var häftigare än vad man trott till och med. Allt kändes verkligen så overkligt, det man sett på film och i serier, ja, u name it, var liksom framför mig. Att kunna se och röra med sin egna kropp, ja det va overkligt. Men nu har jag varit där, och det kommer absolut att bli flera resor dit kan jag lova er alla. ( Så då kan du,  min älskade lilla beundrare få fortsätta att läsa om mina nedräkningar och sånt inför resor. Roligt för dig va? ;). Du är ju som sagt patetisk och det vet vi alla. titta nu fick även du en plats i inlägget, grattis.)

San Francisco var somsagt otroligt mycket varmare, som en svensk vår men även sommar vissa stunder.
Den staden hade jag inte så mkt förväntningar på. Ska jag vara helt ärlig så visste jag inte mycket om SF innan jag var där. Men staden tog mig med storm, jag blev lite småkär faktiskt. Dit kommer jag även åka tillbaka !

Juste.. Vi bilade ju upp till South Lake Tahoe för att hälsa på Monicas son också (typ  min bonusbror). Det var verkligen super roligt. Dels för att träffa honom och se hur mycket han uppskattade att vi kom och hur glad han blev, och dels för att det var så vackert där. Ni skulle sett hela vägen dit, hela naturområdet där omkring. Det var berg med snö, branta stup precis intill vägen och ja, obeskrivligt. Jag var livrädd när vi åkte dit kan jag säga, så hemsk väg var det. USCH!!!
Men det var super vackert där uppe. Höga, stora, snöklädda berg och en sjö mitt i. Kan verkligen rekomendera att åka dit, verkligen!!



Förlåt att mitt inlägg inte är särskilt bra gjort eller så, men visste inte riktigt vaad jag skulle skriva. Orkar ju inte berätta allt liksom.
bilder finns på min bilddagbok


Neej. Nu ska jag försöka att sova. Är ju inställd på SF´s tid, vilket är  16.45.
Så inte så lätt att bara lägga sig "/

Kommentarer
Postat av: Sofia

din beundrare är en tönt! du är coolast! älskar dig <33 hoppas du blivit ÄNNU snyggare! tihi.

2009-03-02 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0