tänker på dig för ofta

Såg att jag fått en kommentar om att jag ska uppdatera, så får väl göra det då.

Har haft lite småfullt upp nu dom senaste dagarna.
I torsdags så hade jag ju min APU som vanligt. Det var dock ingen vanlig dag på salongen, utan jag hade en kund som jag skulle göra folislingor på. Det gick verkligen suuperbra, och jag fick så mycket beröm och goda ord. Yasmine, min handledare, funderade till och med på att boka in kunder till mig så att jag kan göra folieslingor. Det säger ju allt om hur bra jag var ;).
Efter att jag slutat på salongen vid ca.19.30, så drog  jag direkt, väldigt spontant, till Märsta och träffade M' som är hemma nu. Även om vi aldrig har så mycket tid att träffas på när jag kmr, så är det verkligen så himla bäst ändå varje gång. Så det gjorde mig happy as always.

Nu i helgen har jag varit uppe på hotellet oc jobbat rumpan av mig. Är så himla slut hela jag.
Åkte upp i fredags efter skolan med tåget och blev hämtad på stationen av pappa som redan var uppe :). Väl där, så fick jag jobb direkt att göra om jag ville ha. Ni som känner mig vet att jag inte tackar nej till pengar, så klart att jag ville jobba. Så under fredagkvällen så dukade jag och fixade borden inför middagen på lördagen.
Under hela lördagen så jobbade jag också, från kl.10.00 - 00.15 nästan nonstop. Började med att duka klart, fortsatte med att baka och hjälpa till med allt som behövdes. På kvällen var det ju bara att servera också. Superkul verkligen.
Jag var tydligen superbra på detta också, så där uppe får jag jobba när det behövs. Ska jobba nästa helg t.ex, och även typ kanske på sommarlovet och sådär om jag inte får något annat jobb. Så detta blir nog bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0