Det som alla fasar

Usch. Ligger här och nyser och små snörvlar lite. Jag har nämligen börjat att bli sjuk, vilket verkligen suger hårt.
Jag hoppas verkligen att jag blir frisk nu snabbt och inte blir supersjuk, för jag orkar verkligen inte med det.

Kollar på Beck. Det är verkligen hemskt, jag blir ju livrädd alltså.
En tjej som gick hem från tunnelbanan ringer sina föräldrar för att hon känner sig otrygg så hon ber dom hämta henne. Precis innan dom hinner fram för att möta henne, så hör dom henne skrika, tätt därefter blir hon tyst och föräldrarna hittar henne död.
Förstå vad hemskt, att hitta sin egna älskade lilla dotter i denna situation. Att veta om att hon ringt tätt innan och sen några minuter senare så är hon död. Det här är min mardröm, att bli överfallen när jag går själv. Det är verkligen det värsta som kan hända. Jag kommer ALDRIG någonsin att gå själv där det är mörkt. Jag kommer att antingen ta en taxi, sova kvar där jag är, gå med en vän eller be om hämtning. ALDRIG någonsin själv eller något!!
Fyyy.. nu har jag en klump i magen och är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0