jag är fångad i en stormvind

Hej kära bloggen. Har fått lite klagomål från mina kära vänner, att det var länge sedan jag bloggade. Det är väl iofs sant, men har inget riktigt att skriva. Jag är så himla trött på allt just nu faktiskt. Trött på skolan så in i helvete, känner för att skolka och skita i allt verkligen. Orkar inte! Men jag försöker att kämpa på och försöker att vara duktig. Det går väl sådär. Tack och lov så är det snart lov, vilket är såå efterlängtat.

Vad händer i livet då ? Jag är som sagt trött på det mesta, mina gamla tankar kommer krypande då och då och jag kämpar verkligen mot dom, för jag vill inte må som jag har mått. Jag önskar att man kunde komponera sitt liv som man ville. Jag önskar att det inte fanns något "må dåligt" för det är så mycket sånt nu faktiskt. Inte bara i mitt liv, eller jag mår väl inte dåligt precis, men det är så många som mår dåligt. Jag har så svårt för att se mina nära och kära må dåligt, jag känner mig så hjälplös och så svag. Jag kan inte leva mitt liv och må perfekt om inte de i min närhet mår bra. Det går bara inte! Jag är för godhjärtat, är för mån om andra för att kunna släppa sådant. Men allt kommer att bli bra i varje fall, snart ska alla må bra!!
Kan väl säga att mitt liv går upp och ned, ibland känner jag mig som förut, ibland mår jag superbra. Jobbiga tonårs-humör!

Neej, nu ska jag nog ut och springa. Har ju faktiskt kommit igång ganska bra med träningen. Smalare har jag även blivit, även om det är en hel del kvar, men det går ju framåt.
Ha det så bra nu!
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag finns alltid här för dej , vi får stötta varandra <33

2009-05-07 @ 21:19:44
URL: http://zetterstedt.blogg.se/
Postat av: Caroline

Jag finns alltid här, vi får stötta varandra <33

2009-05-07 @ 21:21:02
URL: http://zetterstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0