Nya skor




Dagens inköp blev dessa älskade skor. Inte riktigt på någon affär där jag brukar handla, nämligen skopunkten, men dom är riktigt snygga på. Väldigt svårt att fånga dom på bild, men dom är riktigt snygga IRL på foten.

Väldigt roligt att både Alexandra, Catrin och Sofia blev typ nerkärade i skorna när jag hade satt på mig dom. Både Catrin och Sofia köpte dom, vi gick nämligen ihop så att ett par blev gratis(delade på slutsumman). Alexandra ska även hon köpa dom, haha. Skapade jag någon sorts trend kanske , alla vill vara som mig ;). Ähh, det är lungt, bara någon inte har dom när jag hade tänkt att ha mina för det är det värsta jag vet haha. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart älskling, du är ju så jävla snygg! :)

2009-05-20 @ 19:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0