pengar rullar in som det ska!

Hej alla läsare:). Hur mår ni alla ? Jag mår helt utmärkt ska jag tala om för er. Vaknade ju till ett underbart väder imorse. Värsta perfekta senvårdagen! Började den genom att springa en halvmil med min moster, Hon vet verkligen hur man tar livet av mig, för hon bestämde att det var intervaller i uppförsbackarna. Kan berätta att det var riktigt jävla jobbigt, men det är ju den bästa träningen för att bli bättre så varför inte liksom ? Dagen fortsatte med att jag tog en dusch när jag kom hem innan jag drog upp på takterassen och stekte i solen ett tag. Helt underbart!!


Nu ligger jag bara i sängen, ska snart packa ihop lite nödvändigt. Ska ju upp till hotellet imorgon förmiddag för jag ska jobba imorgon. Vet att det kommer att bli riktigt jobbigt men det kommer att gå superbra, det är även bra pengar som jag älskar.
Vill ni få tag på mig under helgen så kan jag rekomendera mina telefoner, som jag svarar i när jag har tillfälle. :)














pusspuss på er. Ska snart gå och nana kudden, är helt slutkörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0