Tillbaka ?

Jag har funderat nu på vad jag ska göra med denna bloggen. Helt ärligt så vet jag inte om jag vill ha den kvar, fortsätta med pausen eller blogga igen ? Men jag ska nog börja blogga lite igen så får jag se hur det går med det. Har även bestämt mig för att försöka att skippa att skriva en del saker eftersom att det enligt mig inte hör hemma så att alla får reda på det. Jag är, och kommer nog alltid att vara tjejen som har svårt för att visa sig svag. Som jag sa till en vän så är jag fortförande van vid att bloggen va helt "okänd" eller vad man säger och att ingen jag kände läste den som det var i början. I början kunde jag ju dfr skriva precis allt vad jag kände, men det kan jag inte längre känner jag. Jag startade bloggen för att ha någonstans att bara få skriva av mig allt någonstans, främst mina tankar då iom mina äs som jag faktiskt haft i större delen av mitt liv. Dom försvann förra sommaren/hösten tack och lov, tack vare en betydelsefull person. Men nu blev det lite för privat här igen, men som sagt så ska jag försöka igen. Jag ska alltså från och med nu försöka att inte skriva negativiteterna i denna blogg utan det får bli på annat håll.

Vi får se hur detta blir, men det är värt ett försök. Ni får heller inte ha förväntningar att jag kmr uppdatera som en iller, för jag får se hur allt blir.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0