detta blev rörigt

Det var ett par dagar sedan jag skrev i bloggen. Jag har inte haft tid nämligen. Åkte ju till huset utanför Knivsta i torsdags, där jag sprang med pappa och där vi även skulle ha grillat (och jag skulle ha sovit kvar). Så blev det inte eftersom att min "kära" bror inte ville att vi skulle vara där så jag och pappa drog ner till "city" och åt på krogen innan jag sedan åkte till Jessica där jag var några timmar och bara pratade. Jag förstår inte hur vi kunde låta oss glida ifrån varandra, fast det blir ju så i och med att vi både har förändrats på olika håll nu. Min flytt har väl gjort mkt också, men när vi väl är med varandra så kan vi prata om allt, precis om förut. Ska inte prata på mer om det nu, men vill bara att du ska veta att det var skönt att få prata av sig lite.
I alla fall så hämtade mamma mig hos Jess vid kanske 22-23 någon gång eftersom att planen var att jag skulle sova hos henne. På väg från Jess så ringde jag Emelie för att bestämma tid för dagen efter. Emelie sa då åt mig att komma till Siri där det var fest. Det var bara att be mamma skjutsa mig dit ist. Jätte trevligt var det där ialf, även om jag inte var där så länge innan Emelies pojkvän hämtade oss, och vi bestämde att jag skulle sova hos Emelie jag med eftersom att hon ville ha med mig dit till Siri igen kvällen därpå. Sagt och gjort! Hela fredagen sov vi typ bort innan det vankades middag med Emelies farmor, farmors syster, mamma, pappa, ems pojkvän och emelie. Sedan var det bara att ladda med smink och allt och dra och hämta upp partyfolket och dra på smilet innan vi åter igen var hos söta Siri ute på landet. Hade verkligen super trevligt och jag behövde verkligen få glömma min vardag, min oro och allt och bara släppa allt och ha roligt.



Tack alla som gjorde min "långhelg" :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0