Lista

Fem frågor om förhållande:

Är du singel?
- jag tror det

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- absolut

Kärlek eller sex?
- kärlek (med sex haha )

Har du varit kär i någon?
- joo

Finns det någon för dig just nu?
- ja det finns det!!


Nio frågor om dig själv

Ditt namn?

- Linda Hult

När fyller du år?
- 15 april

Några utsmyckningar på din kropp, isf var?
- snart en tatuering, måste bara boka tid! 

Vad har du på dig just nu?
 - hanky panky, bh och spetstopp just nu haha. tidigare idag även jeansleggings och kofta

Vilken årstid är bäst?
 - SOMMAR FAN!

Vad tycker du mest om hos dig själv?
- you tell me what´s the best about me

Vad är du bra på?
- allt ;)

Vem älskar du mest på denna jorden?
- pappa ?

Sover du hellre själv än tillsammans med någon?
 - hatar att sova själv. vill sova med ...


10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig?

- Linda vet mest tror jag nog

Vem är roligast av dina vänner?
- men hallå jag kan inte hålla på med detta :O

Vem är snyggast av dina vänner?
- alla ;)

Vem är mest partyprisse?
- EMELIE :D!!

Vem är den du helst har filmkväll med?
- beror på humör

Vem av dina vänner är mest "evil"?
- hmm.. haah det finns några st ;)

Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig?
- Linda var ju bra när jag tog med, så jag väljer henne igen :)!


Nio Frågor om din familj

Vem står dig närmast?

 - pappa

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar?
- nupp

Vem är farligast i din familj?
- farligast?

Vem ser roligast ut i din familj?
- haha men detta mobbingsystem går fetbort för mig :O

Vem är coolast?
- öh, JAG

Har ni något husdjur?
- nej, hade. men är allergisk, vilket typ alla är haha.

Vem har du mest gemensamt med?
 - ingen

Vem står för underhållningen?
- pappa kanske?

Vem sover du oftast med?
- av familjen ? ingen

Roligaste kvällen med familjemedlem?
 - ?


10 frågor om idag

Vad har du gjort?
 - Skolan, 6h frisör :). "Permanenat" varandra

Har du varit glad idag?
- Jarå, trots att jag är tröt och småsjuk haha

Har du varit ledsen idag?
 - ah "/

Har du gjort något bra idag?
 - jadå, de klart :)

Vad ska du göra nu?
- svara på sms haha

Har du gjort något dåligt idag?
 - man gör alltid dåliga saker, men vfr fokusera på dom ?

Vad har du ätit idag?
- frukost: tonfiskröra, lunch: köttbullar, smörgåsgurka(sofia, MUUUUMS!!), sallad, mellanmål: smoothie

Har du duschat idag?
 - ikväll

Är du trött nu?
 - Är alltid trött

Vad händer imorgon?
- skolan om jag klarar det


Skolan

Går du i skolan?

- ah

Har du varit i skolan idag?
 - ja


Telefon/Mobil

Vem ringde du senast?
 - Sofia tror jag

Vem ringde dig senast?
 - Monica, pappas sambo

Vem sms:a till dig senast?
- M'

Vem sms:a du till senast?
- M'

Övrigt

Är du hungrig just nu?
-Neej

Vad är klockan nu?
 - 17:03

Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?
 - fjäderholmarna(haha), bdb, bloggar osv.


Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa?

- oj.. några veckor sedan. kankse månad?

Hur länge sen var det du träffa din farsa?
- igårkväll


Sport

Går du på någon sport?
- Gymmet ? och springer

I så fall, vilken/vilka?
- haha gym ?

Trivs du med den sporten?
- klart!

Tycker du att den sporten är rolig?
- yes ;D

Gör den sporten dig glad när du håller på med den?
- ja, faktiskt


Musik

Lyssnar du på musik just nu?
- japp, "I wanna grow old with you"

I så fall, vilken låt för tillfället?
 - titta upp

Vad gillar du för musik?
- jag gillar ingen speciell genre utan låtar :)


Kärlek

Har du kysst någon idag?
 -Nej, tyvärr

Har du kysst någon de senaste 30 dagarna?
 - nej

Har du ett förhållande?
 -

När går gränsen vid otrohet?
- flörta är fel, att strula o allt sånt där är mer än fel!

har du sagt till en person att du har varit kär i henne/honom när du inte varit det?
- nej

vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut?
 - har inte haft något seriöst

har du tagit en kompis pojk/flickvän ?
- skulle ALDRIG falla in

Är du svårflörtad?
- ibland. beror på hur bra du är. men jag är ganska lätt att få på fall, men sedan är det svårt att hålla kvar mig

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?
- hmm. nej

Vad hette din första flickvän/pojkvän?
- patrik haha

Hur länge höll det?
 - typ hela dagis hahaha xD

Har du nångång slagit någon?
- japp :)

Har du lekt med någons känslor?
 - nej, även om han kanske trodde det?

Hur länge var ditt kortaste förhållande?
-

Vill du vara singel eller ha ett förhållande?
- förhållande !!!!!!!! :O

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
- nej, inte ens när man var mini! otrohet är inte min grej ;)

Är du en bra pojk/flickvän?
- japp, tror faktiskt att jag är riktigt bra (a). ialf om det är rätt kille

Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän?
-

Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med?
- nej

hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?
 - typ 19 och 24 kanske ? vet ine

har du någon gång velat ha ditt syskons pojk/flickvän
- nä

skulle du kunna tatuera in kärleks namn på armen
- Nej, har svårt för det. skulle kunna tatuera in mina barn namn dock :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0