Åter i Sverige

Nu är jag hemma i Sverige igen. Kom hem vid 22 ikväll efter, som vanligt, en lite försenad boarding. Som tur va så flög vi in den tiden så att vi landade bara någon minut senare än beräknat från början. Resan har i varje fall varit otroligt bra. Pappa och jag har verkligen vilat upp oss, ätit gott och haft det skönt. Någon värst shopping blev det faktiskt inte, då jag hellre köper en välbehövd vinterjacka här hemma i Sverige som jag tänkt ut. Får se bara om den finns kvar eller om alla är slut, brukar ju inte riktigt ha turen med mig alltid så vi får se. Ett par lackleggings, en tunika, tröja, läppglans och rengöringsprodukter från clinique fick i varje fall följa med mig hem från modestaden. Även en Starbuckstermos och en rosa träningsväska. Hade som mål att inte köpa sådant som man kan hitta i Sverige, lyckades hyffsat i varje fall.

Nej nu ska jag nog faktiskt sova, tänkte försöka ta mig upp och springa imorgon innan skolan om jag orkar. Annars får det bli när jag kommer hem.


en bild jag tog igårkväll(lördag), stjäl inte tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0