Dålig uppdatering

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera, förlåt. Har bara varit så otroligt trött efter min underbara lördagsnatt då jag inte sov. Ångrar ingenting dock, trött är jag rätt så van vid att vara så det är ju lugnt.

Idag har jag haft en väldigt ohändelserik dag faktiskt. Skolan började kl.12.00 och det var bild, som också är den enda lektionen på just tisdagar. Vi hade en lärarkandidat idag som höll lektionen. Jag kan säga att jag verkligen inte tyckte om henne, hemsk faktiskt. Fick göra en otroligt konstig uppgift också, har ingen aning om vad det hette ens. Vi skulle i varje fall sitta med en spegel framför oss och måla av oss själva i spegeln, måla på spegeln. Svårt att förklara, och svårt och tråkigt var det även att göra det. På spegeln skulle man sedan lägga ett fuktigt papper och det man ritat på spegeln fördes då över till pappret. Förstod inte riktigt varför man inte kunde titta i spegeln och rita på pappret från början? Men men. Vi skulle sedan arbeta i processer och måla på typ tusen smörpapper som vi skulle lägga över bilden. Kan inte förklara alls, men det kändes som att man satt på psyket eller något. Aldrig gjort en så tråkig bilduppgift. FYFAN! Gissa vem som inte ska gå på bilden nästa vecka? Ni har nog alla gissat rätt!


 
Efter skolan så drog jag i varje fall iväg till Sats där jag bara körde förbränning idag. Powerwalk på löpbandet blev det faktiskt. Körde med 4,6,8 och 10 lutning också för att det verkligen skulle kännas. Kan säg att det känns! Min rumpa hade träningsvärk från igår och nu har rumpan ännu värre träningsvärk och även vaderna. Får se om jag drar på bodypump imorgonbitti innan salongen också eller om jag kör vilodag imorgon alt. något efter att jag slutat, får se vad jag orkar. Min personliga tränare ska även ringa imorgon så att vi ska bestämma in en första träning, hon var nämligen på middag nu när jag ringde så hon skulle höra av sig imorgon. Jag ser verkligen så himla mycket fram emot detta, ni anar inte. Nu ska jag kämpa på som aldrig förr. Ska även sluta med mina "dieter" hade jag tänkt. Jag är 17år och har gått på olika dieter i kanske 5-6år och haft ätstörningar i princip 15 år av mitt liv. Jag orkar inte med dieter och skit längre och så är det bara. Ätstörningarna blev jag av med förra sommaren i varje fall, så nu ska jag bara våga att börja äta allt. Äter ju inte pasta, potatis, bröd och sånt nu. Saknar pasta, bröd och sådant. Ska prata med min pt om allt detta så vi ska nog få mig att våga börja äta allt igen. Är bara rädd att bli fet igen, för jag var fet oavsett vad alla tror eller säger så vet jag det själv och även min familj.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0