Första personliga träningen

Imorse hade jag ju som sagt min första timme med Camilla. Vi pratade igenom vad jag vill få fram med min träning osv och när jag vill ha uppnåt mitt mål. Beach 2010 är mitt mål. Vi pratade även lite om kost och lite om mina ätstörningar jag har haft förr och mina olika dieter och hon berättade lite vad jag ska äta osv. Vi gjorde sedan lite tester. Vi mätte fettprocent i min kropp, kollade hur många armhävningar jag klarade och körde lite konditionstester. Innan vi sa hejdå så körde vi totalt slut på mig genom att träna ben och mage. Massor med utfallssteg, både utan och med två st 4kgs hantlar. Hon lät mig även kliva upp och ner på en bänk med dessa hantlar. Ni anar inte hur slut jag var i benen. Magövningarna ska vi inte tala om. Jag ljuger inte när jag sa att jag fick svälja ner min spya igen. Jag tänker aldrig mer träna utan mat i magen, mår fortförande dåligt. Blanda mensvärk med HÅRDträning, inte okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0