Fy för att vara sjuk

Jag hatar att vara sjuk. Det jag hatar mest är när man ska sova, för jag kan verkligen inte sova bra alls när jag är sjuk. Hur jävla skönt är det att sova sittandes med åtta kuddar liksom? Detta för att ens ska kunna andas så att man inte svullnar igen. Gick och la mig kl.1.00 igår och vaknade kl.5.00 och det blev min sömn. Är inte speciellt trött heller faktiskt. Får se när John Blund vinner över mitt kämpande. Menar att jag inte riktigt vill somna för att vakna upp helt torr i munnen och som en jävla äckelbrud med torkat snor, inte mysigt. Förstår inte vad det är för fel på den dära jävla kortison-nässprayen(?). Inte fasiken blir man mindre täppt i varje fall, kul. Får heller inte använda Nezeril då jag blir beroende och immun mot den och min näsa helt störd. Får se hur detta ska gå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0