Godmorgon

I och för sig så är det inte längre morgon för mig, vaknade nämligen kl.6.30 och av misstag så gjorde jag mig väldigt pigg. Något bra med detta var i varje fall att jag drog ut och sprang vid 8.00 och har även hunnit med att duscha, tvätta håret och fixa mig så att jag var klar för 30min sedan. Nu börjar dock tröttheten krypa fram och jag hade velat sova ett par timmar till. I Paris så vande jag mig att sova ca.10-12h, vilket iofs är för mkt. Jag är ju i vanliga fall van att sova typ 6-7h så det där va ju en chock för mig. Snart bär det av till skolan och ni kan inte hitta någon som är mer opepp till detta. Lovet är slut och vi börjar med svenska på våning 6 direkt efter lovet. 18 trappor here we come! Men trappor är jag i varje fall riktigt van med nu efter Paris med tanke på att det var massor med trappor i tunnelbanan vid varje station.

Nej nu ska jag fortsätta med att göra... ingenting. :)


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Just nu pågår en tävling där du kan vinna en valfri håraccessoar från L8 Nyberg! Kolla in tävlingen här: http://rebeccapalmen.blogg.se/2009/november/tavling-haraccessoar-fran-l8-nyberg.html



Ha det bra!

// Rebecca

2009-11-02 @ 17:33:01
URL: http://rebeccapalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0