Godnatt

Jag har inte sovit på 38 timmar, så jag är lite smått trött faktiskt. Blev aningen pigg nu när jag sa att jag var trött bara, men jag tror att jag lätt är övertrött. Har hållt på att somna fleera gånger. Men nu är skolarbetet klart och gjort så att nu kan jag faktiskt sova. Jag ska ju komma igång med träningen från och med imorgon nu också. Klockan ringer kl.7.00 och jag ska vara på gymmet kl.8.00, och jag börjar skolan kl.17.00. Jag är sick i huvudet. Men min moster kunde bara då, och jag ska ju ändå till ungdoms kl.11 så nu hinner jag med en del. Super!

Vet inte vad jag har skrivit. Ska sova nu i varje fall. Godnatt!
önskar att man fick somna någon annanstans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0