helg

Nu är det lördag och jag är vaken. Hade gärna sovit lite till idag, men jag har lovat att klippa min morbror. Blir bara irriterad att han säger att han ska komma vid 10, så jag ställde klockan på 9 för att hinna äta och fixa. 10.15 ringer han och säger att han är i Stora Väsby, alltså typ 35min bort eller något. Kul liksom att jag kunde ha sovit 1h till och få vara pigg för en gångs skull, icke då. Jag borde lära mig att han alltid är sen.
Idag ska jag i varje fall baka klart det mesta, pappa och jag ska väl städa och hämta ner lite julpynt osv. Ska även försöka dra en sväng till gymmet, känner att jag behöver få ur mig lite och komma bort. Senare ikväll så ska ev. jag och pappa ut och äta. Jag hoppas verkligen på det, för jag vill komma ut ur lägenheten känner jag!!

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0