I find a million ways to say I love you

God kväll alla läsare. Dagen har varit lång, men helt okej. Jobbade kl.10-19 idag som jag brukar göra varje onsdag. Idag hade jag i varje fall en av mina stamkunder där och gjorde folieslingor på henne. Hon blev nöjd, min handledare blev nöjd och jag är nöjd. Alla glada.. nej det kanske inte fanns något ordspråk som löd så, jag kommer i varje fall inte på det i så fall. Just nu känner jag mig dötrött och ska nog sova om inte allt för länge. Kanske drar ett pass på gymmet imorgon innan skolan ifall om jag hinner. Jag borde faktiskt göra det eftersom att jag och min moster isåfall tränar i Globen. Får se vad vi bestämmer oss för.

Update: Nu är Bodypumpen bokad kl.06.45 imorgonbitti. Har även bokat tid med min PT på tisdag kl.8.00. Fyfan vad jag kommer att bli vältränad nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0