If you were here tonight

Valde att vara hemma från skolan idag. Känner mig verkligen så opigg man kan göra alltså. Täppt i näsan, huvudet är tungt och har lite feberhuvudvärk. Hatar att vara sjuk, och förstår inte riktigt varför jag blev det just igår/idag. Jag har umgåts med min far under i princip hela förra veckan och han har varit sjuk länge. Jag blir inte sjuk när jag är med honom utan när jag kommer hem och inte träffar den sjuka. Konstigt. Kanske min bror som smittade mig. Har inte tid att vara sjuk nu, så jag bestämde mig för att vara hemma från praktiken imorgon också. Dels för att jag vill bli frisk, men också för att jag vägrar att smitta en gravid Elin och Yasmine också. Dom har mycket ändå, så det avstår vi ifrån.

Har någon tips på vad jag kan göra så är jag mycket öppen för förslag, bara det är inomhus ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0