jag har en crush

Som säkert alla vet vid detta laget så älskar jag rosetter, är helt förälskad i det helt enkelt. Sofia skämtade om att jag har 5 rosettdiadem, hade faktiskt 7 eller 8st haha. Det är något med rosetter som jag verkligen älskar. Antagligen att det verkligen är flickigt, sött och lite romantiskt på något sätt. Jag älskar att vara kvinnlig och verkligen visa att jag är en tjej, har jag alltid gjort. Det är kanske en andledning till att jag har en crush på just rosetter. Har funderat på att tatuera en rosett i nacken, har funderat rätt länge. Blev bara tveksam sedan Kissie gjorde det, vill inte att folk ska tro att jag gjort det för att hon har det. Kanske blir vid byxlinningen istället. Får se vart, men är nästan 100% säker på att en rosett som verkligen är så Jag, kommer att få pryda min kropp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0