Jehovas vittnen?

Idag när jag va som mest irriterad när jag städade, främst för att jag inte fick sova ut på min sovmorgon eftersom att dom håller på att bygga utanför fönstret, så ringde det på dörren. Gick med tunga och arga steg till dörren och öppnar och där står en tant och börjar prata om en broshyr och att den handlar om hur man hittar rätt i livet osv. Jag säger att jag är väldigt upptagen och hon frågar om jag inte vill läsa denna men jag tackar nej och stänger fort dörren. Jag förstår inte varför människor ska gå runt och knacka dörr för att "värva" medlemmar liksom. Helt idiotiskt. Ville jag vara medlem så hade jag väl antagligen redan varit det, eller hur? Lägg bara skiten i brevlådan eller brevinkastet ist för att ta upp människors tid.


haha en sådan här borde man ha på dörren!


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, det är supergott.

Vad mycket du ska baka, men vad roligt. Tror jag ska hitta på något sånt där med min lillasyster sen när hon kommer. De kan ju bli kul.

2009-11-27 @ 21:23:20
URL: http://mmlars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0