Korthårig och nytränad

Dagen har varit ganska lång faktiskt, eller väldigt lång. Har ju varit på salongen mellan 10 och 18 idag, var även på gymmet klockan 19 för att träna med min moster. Har i varje fall fått en del gjort, även om jag stressat lite onödigt mycket. Stressen började imorse när jag var på väg till bussen och insåg att jag var senare än vad jag brukar vara, även om jag alltid brukar vara 15min för tidig. Att min "kund" sedan var 40min sen också gjorde inte saken bättre eftersom att jag bestämt lunch med Sofia. Tur som jag har så blev inte gull-Sofia sur över att våran lunch blev framskjuten, tack och lov. Efter lunchen och min shopping ( till salongen), så klippte Elin mig. Så himla skönt att få bort allt det slitna på håret, eller i princip allt det slitna. Kort blev det, men bara att bita ihop. Förhoppningsvis så kan jag använda mitt löshår snart igen i och med att jag ska färga mig ett steg mörkare. En kall, mörk, brun ton är verkligen snyggast på mig!


Slutade på salongen kl.18.00 och hade bestämt med Peggy att vi skulle träna klockan 19.00 så var bara att stressa hem. Var hemma 18.40 och fick slänga i mig en pulvershake innan jag sprang till tväris. Stressigt värre! Som tur var så hade Peggy börjat när jag kom, så hon behövde inte lida. I och för sig så brukar det vara hon som är sen. Vi körde i varje fall lite löpband och magövningar. Skönt att komma igång!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0