Lång dag

Dagen har varit lång och ännu är den inte slut. Jag gick ju som sagt upp kl.6.00 för att dra till gymmet och köra ett bodypump pass med min moster. Jag skakade, höll på och spy och hackade tänder när jag vaknade och trodde inte att jag skulle klara av passet överhuvudtaget. Det var sjukt jobbigt och tufft, man kände verkligen hur allting tog överallt. Riktigt roligt att jag börjar komma igång nu och det var ett roligt pass. Att gå upp för trappor, lyfta saker osv. efter det passet var ingen höjdare. Jag var verkligen slut i hela kroppen och tror att jag kommer att ha en lagom träningsvärk imorgon. Efter gymmet så drog jag direkt till skolan där det var mentorstid en snabbis innan vi började med avslutet på "Högt och brett". Vi har nämligen jobbat två och två eller tre och tre med projeketet. Vi skulle skriva en permanentmanual som människor utan en frisörbakrund skulle förstå, och vi skulle även göra denna behandling på en modell alt. en docka. Eftersom att min "partner" idag var slut så hade jag panik och fick rulla helt själv på en docka. Jag var så himla stressad och förstod inte riktigt hur jag skulle hinna med allting, men det gick. Har aldrig rullat en permanent så fort som jag gjorde idag, 1½h tog det. Jag hann även med allting och med tanke på omständigheterna så är jag väldigt nöjd med allt jag gjort och presterat. Jag hade aldrig kunnat gjort det bättre, det vet jag. 

Efter skolan så stannade i varje fall jag, Alexandra och Sofia kvar för att färga Sofias utväxt och fräsha till längderna. Eftersom att Alexandras hår började att tappa färg och bli grått så la vi även i färg i hennes hår så att hon skulle trivas. Båda brudarna blev riktigt snygga, eller snyggare måste jag säga. 

 




Kommentarer
Postat av: josefine

Gud vad duktig du är Linda! Verkar jättekul det som ni håller på med i skolan:)

2009-11-13 @ 18:17:35
URL: http://finest.se/azizm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0