Myskväll

Sitter just nu framför tvn och idol i vardagsrummet med en Ben&Jerrys. Jag ska tillåta mig själv att unna mig saker faktiskt. Det roliga är att jag ätit två tuggor och känner mig apmätt. Åt ju i och för sig för ca.1,5h sedan kanske så det kan ju vara det. Borde dock vara hungrigare än vad jag är idag med tanke på att jag innan middagen bara hade ätit en tallrik fil idag. Konstigt!



Efter idol så tänkte jag ta ett varmt bad med nedsläckt badrum och massor med levande doftljus. Känner verkligen för att göra det nu innan jag kryper ner i sängen. Måste passa på att packa också innan jag somnar, eller om jag gör det imorgon. Ska nämligen åka till Säter imorgon då Monica behövde hjälp, så ska jobba. Väldigt opepp eftersom att det är en sån lång resa. Jag har dock lärt mig att inte tänka "nu ska jag jobba" utan jag tänker "klirr in på kontot". Pengar ligger mig varmt om hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0