Ser verkligen fram emot barnet

Att vara gravid och vänta ett litet liv måste nog vara det största som kan hända i en kvinnas liv. Tänk er att veta om att det växer ett barn i magen, att det är en levande liten individ som man bara längtar efter att få träffa. Nu är det inte så att jag är gravid, om ni nu skulle ha gissat på det. Fick reda på igår att min ena moster väntar en liten bebis med sin pojkvän, eller fästman faktiskt med tanke på att dom förlovade sig i våras. Ni anar inte hur mycket som jag ser fram emot denna lilla kusin. Jag är så otroligt barnkär och har sådan barnlängtan. Men en egen bebis ska jag vänta med tills efter gymnasiet i varje fall, så då är det bra att jag får ha en i min närhet. Barnvakt kommer jag vara så fort det behövs. Åh vad jag längtar och ser fram emot detta. Denna bebis kommer att bli världens sötaste med min mosters plutläppar haha.  



Jag längtar verkligen efter den dagen som jag får reda på att jag är gravid, att få gå i 9månader och längta efter att få träffa sitt barn. Vilken underbar känsla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0