Studiedagar och utvecklingssamtal

Torsdag och fredag, alltså idag (klockan är som sagt 00.45) och imorgon, har vi studidagar. Dom som har omprov att göra har tid till det dessa dagar, och vi har även utvecklingssamtal inplanerade. Mitt är klockan 11 imorgon, så jag ska snart gå och lägga mig. Känns ganska världelöst att gå med tanke på att jag vet vad hon kommer säga. Jag ligger bra till i allt och gör det jag ska, jag behöver inte ha det berättat för mig. Var inte meningen att låta skrytig, tycker bara att det känns meningslöst att lyssna på samma saker på varje samtal. Men men, upp och hoppa.

Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

fin blogg, allt bra? :)

2009-11-05 @ 01:03:31
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0