Dagen

Min dag började väldigt tidigt, för att vara fredag i varje fall. Jag gick nämligen upp kvart i åtta när klockan ringde. Skulle möta Sofia och Alexandra klockan nio på t-centralen för att sätta oss på ett fik och äta frukost tillsammans och plugga till sv provet. Vi hade nämligen inte pluggat alls till provet på antikens litteratur, så det bestämde vi oss för att göra tillsammans. Det gick ju bra faktiskt, trots en frukost lika dyr som en lunch, 100:- vilket är sjukt.
Skolan började klockan tolv då vi hade småföretagande där vi fick göra klart alla uppgifter vi hade att göra. Jag satt och verkligen la ner allt på det och skrev i tjugo minuter. När jag skulle skicka in den uppgiften så ba laggade datorn så det försvann. Behöver jag tala om att jag blev arg eller? Jag började nästan gråta av besvikelse och ilska. Men det löste sig, sa till våran lärare vad som hände. Jag kanske ska försöka göra om uppgiften någon dag som jag känner att jag har tid och har byggt upp orken för att göra om den där skiten en gång till. Får se helt enkelt, det skulle kännas bättre för mitt samvete att ha visat henne att jag inte ljög ihop något även om hon säkert inte trodde det.


toast och liten varm choklad med vispgrädde, 98:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0