Dagen

Hallå läsare. Denna tisdag har varit minst sagt.. skön. Mötte upp Sofia kvart i tio efter att ha väntat en stund för att vara först in på NK när dom öppnade. Vi hade nämligen bestämt oss för att hinna köpa present/presenter till söta lilla Alexandra som fyller 17år imorgon. Väl där så hittar vi ingenting, utan bestämmer oss ganska snabbt för att skippa NK. Vi går över till PK-huset där jag försöker hitta en topp att ha på mig på skolfotot på torsdag. Inte hittade jag något där inte, så vi går över till Gallerian. Väl där så går vi in på Kicks och plockar ihop en liten rosa necesär med små prylar till Alex. Allt från nagellack till dagkräm. Vid detta laget börjar vi få lite smått panik över tiden, vi börjar ju faktiskt klockan tolv. Till Alex får vi i varje fall med oss en nyckelring, så att hon slipper ha skåpnyckeln i bhn, och ett par sexiga trosor. Vi börjar gå med tunnelbanan och Sofia försöker övertala mig att vi ska skita i bilden, så jag lägger beslutet på Alexandra som Sofia ringer upp. Man kan ju faktiskt inte lämna sin älskade vän att gå på en lektion själv, det är inte okej. Dom beslutar i varje fall att vi ska fortsätta att shoppa, skönt för mig eftersom att jag vid denna tiden inte hittat något att ha på fotograferingen. När Alexandra kommer så går vi in i butik efter butik men hittar absolut inget bra. Antingen för hög "urringning", eller för konstig modell. Väl på SALT så hittar vi den sötaste tunika som satt så bra på. Så den köpte jag! Där efter så satte vi oss på Waynes för en fika innan vi alla åkte åt varsinna håll :). Mysig dag, och väldigt värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0