Dålig människa jag är

Jag har inte bloggat på ett par dagar nu, men har verkligen inte orkat. Har varit så sjukligt trött och inte riktigt haft kraft till någonting. Nu kände jag i varje fall för att skriva lite. Emelie är här, men ligger just nu och sover. Hon somnade precis så nu ligger hon och andas lite sådär gulligt tungt, haha. Jag känner mig jätte flummig och har sprungit runt i mitt rum och asgarvat åt allt i princip. Jag har just nu kritvita läppar, även kallade fjortisläppar(idomin). Brukar nämligen sova med det någon gång ibland för att få mjuka läppar när dom är torra, speciellt på vintern. Det kan jag tipsa om, även om det inte fungerar särskilt bra på mig, bättre för andra faktiskt. Ska snart sova, precis som Emelie. Behöver verkligen det, sov så himla dåligt inatt så jag är riktigt övertrött nu.

Imorgon är det skolan, ska ha min första kund i skolan på kundpassen(eller hade Bella i typ sep.-okt. i ettan som första kund där). Har med mig Emelie imorgon, det är orsaken till att hon sover hos mig en onsdag :). Kommer att bli väldigt bra detta känner jag. Jag är ju super duktig, hihi!

godnatt, när jag nu lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0