Det rullar på

Sitter fortförande i bilen. Vi har 2mil kvar till Jönköping, så vi är i Göteborg runt tio skulle jag tro. Resan går riktigt bra, pappa är grym på vägen och jag känner mig trygg. Vi stannade till en bit innan Norrköping och åt, blev någon slags hamburgare tallrik. Kan ju berätta att jag absolut ätit godare, men jag ska inte säga att det var äckligt för det var det ej men ingen kulinarisk upplevelse om jag ska citera min kära far haha.

Nej, nu ska jag fortsätta med mitt. Har hunnit med mycket tänkande och drömmande faktiskt. Oroa er inte, allt har bara varit lyckligt och glatt.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Catrin

Svar: aaw tack vännen hoppas det du e bäst! <3

2009-10-10 @ 11:50:54
URL: http://lescat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0