Dissar

Detta är första gången jag dissar i denna bloggen, och denna gången är det verkligen en fet diss!



Günters korvar vill jag i varje fall dissa. Är en hyffsat "känd" korvkiosk på Karlbergsvägen, precis vid Sofia nästan. Vi hoppade av bussen där för att jag skulle köpa en vanlig korv till lunch eftersom att jag var hungrig. Det är verkligen iskallt ute, och vi får vänta i 30 minuter för att komma fram. Förstår inte vad problemet är och varför gubben är så seg? Men jag gav inte upp för jag va så hungrig! När vi väl kommer fram i varje fall så är han riktigt seg även då på att göra iordning en vanlig grillad med bröd. Jag ber också om bostongurka, och vad får jag? Han tar fram nån hink och mummlar om saltgurka, jag tänker inte mer på det för jag har bett om bostongurka faktiskt. Så börjar han lasta på saltgurka på min korv, och jag nämner att jag skulle ha boston. Hans svar var att saltgurkan var bra. Jag tar korvjäveln och går iväg, alla i kön är helt snopna att gubbskiten väljer själv vad han ska ha på MIN korv, som JAG betalar. Saltgurkan smakade skit, och jag hatar saltgurka. Snacka om en idiot i korvkiosken! Gå aldrig dit!!!

Kommentarer
Postat av: tulda

"Jag tar korvjäveln och går iväg"



hahahaha du är för underbar!

2009-10-05 @ 23:09:11
URL: http://minnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0