Fredag betyder helg

Godmorgon. Jag har precis vaknat upp från min underbara skönhetssömn. Känner mig ganska pigg faktiskt, har sovit bra inatt. Tänkte alldeles strax ta och äta något till frukost, är så himla hungrig. Får se vad det blir för roligt.

Idag är det ju skola från 11.40-12.40 sedan så bär det av hemåt för att packa, slå in presenter och köpa lite resesnacks. Klockan 15-16 så bär det nämligen av till Göteborg med pappa. Vi har hyrt en råskön bil med värsta ljudanläggningen för att resan ska bli rolig. Jag har även laddat på mitt mobila bredband så att jag kan sitta och surfa, chatta och sådär under hela resan. Ska bli himla mysigt och roligt faktiskt. Ska bli skönt att få lite egentid med pappa faktiskt, saknar honom när jag inte bor med honom längre. Jag är pappas lilla prinsessa.
I göteborg är det imorgon barnkalas, 3-års kalas närmare bestämt. Min lilla kusin Filippa, som inte längre är så liten, fyller nämligen år på måndag och det ska firas nu imorgon. Ska bli himla roligt att se hennes reaktion på sina presenter från oss. Det kommer nog att bli otroligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0