Godmorgon

Jag vaknade ganska tidigt imorse faktiskt. Närmare bestämt halv nio, när jag egentligen skulle gå upp kl.10. Det har resulterat i att jag nu ligger i sängen helt färdig sminkad, har till och med ögonskugga. Kläder har jag inte valt ännu, men ligger ju ganska mkt före i min planering så ligger i sängen och tar det lungt faktiskt.

Idag är det svB först, där vi ska skriva en recension på en bok vi läst. Jag har ju läst "Pojken som kallades det", så den ska jag skriva en recension på. Får se hur det går, brukar få VG på allt jag gör så får se om detta blir det också. Bara jag får G så är jag nöjd. Efter sv är det i varje fall en halvtimmes rast, då vi brukar gå till konsum och köpa mellis. Klockan två börjar våran fördjupning klippning som sedan slutar 16.35. Får se vad vi ska göra för något roligt idag, förra veckan körde vi bara teori på ansiktsformer och det vi redan klippt. Mitt ansikte är ovalformat och betyder att jag passar i alla frisyrer, YEAH! Var ju rund som en fotboll när jag va liten. Efter skolan åker jag hem en snabbis, innan jag och pappa åker ner på stan och köper födelsedags present/presenter till lilla kusinvitaminen Filippa som ska ha 3-års kalas nere i Göteborg på lördag :). Mysmys.


08, julmarknad på Liseberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0