heldag på stan

Har varit runt i stan hela dagen idag med min far. Först ut så skulle vi köpa muttrar till något, så vi åkte till Stadshagen. Där efter så gick vi till Fridhemsplan och åkte till Hötorget och lunchade på Kungshallen. Herregud vad mycket mat man alltid får där, helt sjukt! När vi ätit upp så gick vi bort till Norrmalmstorg och tog buss nr.2 till Slussen där jag skulle kolla på ett gym, WorldClass. Har nämligen bestämt mig nu för att byta gym eftersom att jag verkligen inte tycker om Eriksdalsbadet eftersom att det är 28 grader där alla konditionsmaskiner står, det fungerar inte att träna då. Fick i varje fall kolla runt där på alla salar, gymmet och omklädningsrummet och fick alla priser berättade för mig. Helt okej, men kändes inte helt bra för det va yttepytte litet och hade inte mycket maskiner och inte mycket konditionsmaskiner heller vilket inte riktigt känns okej. Vi gick då vidare till Medborgarplatsen där vi kollade på SATS där och fick information om priser och allt. Jag fick även här kolla runt i hela gymmet för att se alla olika salar och "stationer" med maskiner. Riktigt stort, luftigt och fräsht. Var två våningar och verkligen super bra. Lite roligt att det första som hände när vi kom dit var att jag nästan krockade med EMD Danny i dörren. Efter att jag bjudit pappa på en fika så drog vi hemåt. Hämtade ut två paket till mig på Ica innan vi var hemma igen. En heldag på stan helt enkelt, super skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0