Jag är fast

Jag följer just nu programmet "Inlåst" som går på kanal 4, torsdagar klockan 21.00. Det är så otroligt bra och skönt att se att dessa ungdomar får denna chansen att faktiskt få känna på hur det faktiskt är i fängelset där dom kommer att hamna ifall dom inte slutar med all skit dom håller på med. Det är riktigt starkt att se detta, är man känslosam som jag så blir det många tårar. Jag hoppas verkligen för dessa ungdomars bästa att detta verkligen får dom att vakna och inse att det dom gör inte har någon framtid och att dom kan ta sig ur detta innan det är försent. Jag hoppas verkligen, verkligen, att ungdomarna tar tag i sina liv nu och gör något med det. Man ska ta vara på livet, man får bara ett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0